jag behöver en barnflicka

image

Detta är min view måndag till fredag. Två bebisar som klänger, skriker och slickar på mina ben. De är inne i någon utvecklingsfas som gör dem till små djävular och jag är inne i en fas i livet som jag kallar…. jävla skit horballe varför kan ingenting gå bra för en jävla gångs skull?!

Mår alltså fortfarande inte sådär superbra pga allt jag tar mig an skiter sig nåt så fruktansvärt och om jag var stressad förut så är det ingenting mot vad jag är nu. Fråga min mage som gör totaluppror. Mitt huvud har börjat värka som fan igen och snart får jag väl tillbaka min härligt stela nacke och käke som jag hade i somras.

I helgen har jag massa måsten igen men funderar faktiskt på att bara göra precis vad jag känner för, ta en massage, klippa mig, köpa nya skor (pga mina nya fina blev stulna på stranden i söndags, har inga flipflops för hundjäveln käkade upp dem). Men vet inte om det bara kommer leda till ÄNNU mer stress och psykbryt nästa vecka då.

Söker en personlig assistent som kommer hit och tar hand om mig bums!!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till jag behöver en barnflicka

  1. morsan skriver:

    Jag kommer snart och tar hand om dig

Kommentera

