bläh

Suger på detta jag vet. Har så mycket i skalleper att det inte går att sammanfatta och skriva här. Vet inte vad som är ok att skriva här heller så därför får ni bara veta lite vad jag gjort den senaste tiden.

image

Spelat monopol med knähund.

image

Hängt på lipsmackers som alltid.

image

Träffat en kändis. Eller en tysk kopia.

image

Tappat moppenyckeln, gjort en ny samt tjuvkopplat moppen så den nu suuugeeer igen:(

image

Skaffat glasögon.

image

Låtit Leo klämma finnar på mig med en pincett.

image

Hängt på Samui Ink och sett Leo bli otroligt besviken över att inget blod kom.

image

Igår käkade jag middag med Stella och Leo i Lamai, gullesnofsen hade plockat blommor till mig för vi är kära i varandra och ska gifta oss♡ Sen gick vi till Freedom bar så Leo fick leka med sin kompis.

image

De hade skaffat jordens sötaste kattunge som jag och Stella skrek när vi såg. Funderar på att kidnappa.

Ikväll jobbar jag och imorgon är det fredag!!! Wow. Som jag har längtat efter helg den här veckan.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

