visa run, so much fun!

image

Igår blev det tacomiddag med min lilla familj och sen gick jag och Stella till Lipsmackers och ölade natten lång för det behövde jag.
Så idag är vi bakis och har gjort noll vettiga saker utom att laga mat, ätit kakor, kollat på film och cruisat i regnet.

image

image

Tacosallad och kokkonöt till frulle… mhhh kan man ha en bättre fru?!

Imorgon bitti blir det inte lika glammigt, blir upphämtade kl sex för att rulla ner till Penang…. möhhh skjut mig. Håll tummarna för våra visum som ställt till med problem för mig iaf sen i juni. Gooosh det enda jag ser fram emot är att ha mitt visum i handen, indisk mat i magen och vara tillbaka på Koh Samui. Got some business to take care of when I get back!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

