gissa vart jag hänger

image

Med räven Dobby såklart. Men nästa vecka flyttar jag hemifrån för första gången i mitt 24-åriga liv!

Har ju inte bott med mamsen och pappsen sen jag var nitton men nu blir första gången jag flyttar nånstans själv till mitt egna hem. Hittade ett litet mini pyttehus i trä idag i PRECIS min prisklass så imorgon börjar jag städa och måla om. Det är rätt sunkigt nu men ligger uppe i bergen=perfekt för kissekatten. Äntligen får jag hit min pälsboll och behöver inte mysa med stinkande hund.

Åh. Är så excited!! Kommer dock få en trevlig resväg på cirka 40 minuter till jobbet….

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till gissa vart jag hänger

  1. fridizen skriver:

    Åå gick de bra med visumet?? Gött att höra att ni är på ön igen! Vart är nya hemmet?? Puss

  2. sandra skriver:

    Får man fråga vad du fick för slags visum? =)

Kommentera

