första natten

Har sovit första natten i mitt hus nu och jag sov bra förutom att en liten herre sparkade mig i ansiktet, revbenen osv större delen av natten.

image

Den här lilla herren alltså. De anmälde sig frivilligt att övernatta hos mig så jag slapp sova själv. Till höger är trappan ner till ”kök” (där finns just nu endast en vattenkokare) och badrum. Mission nr 1 blir att fixa badrummet.

image

Här ser ni hur fint organiserat jag har det. En sovhörna och en prylhörna där allt ligger huller om buller på golvet. Ska se hur jag kan lösa det nu i helgen, tycker ju att det är så gräsligt med klädhästar:(

image

Gänget. OBS Stella har inte ögonskugga hon är bara jävligt sliten.

Fick otroligt goda nyheter i morse när jag kollade min mail, får till slut ersättning från min försäkring pga var tvungen att åka till Sverige i somras så nu får jag lite cash. Ska köpa mig en säng!! Just nu har jag en queen size luftmadrass:))

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

