är inte helt ensam i min stuga

image

Det här är Petter min vakthund som möter mig när jag kommer hem och sover utanför min dörr om natten. Han är otroligt fräsch men rätt slickig.

Känns skönt för det låter rätt kusligt utanför mig… det var också rätt kusligt när jag råkade fjärta jättehögt inne bakom mina lövtunna väggar.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till är inte helt ensam i min stuga

  1. Mattias skriver:

    Härlig blogg :-)du får inhandla lite äkta thai citrus ddt döda myggor doftljus 🙂 de dödar både kryp å fjärtar

    • Haha är de låtande ljus?

      • Mattias skriver:

        Finns det nått som är thai och INTE låter 🙂 har ett gammalt minne från Jepps på ko samet där…myggmannen dök upp som gubben ur lådan varje kväll och svingade sin rökboll, mycket uppskattat. Tills jag såg vad han blandade i rökbollen…mer farliga prylar där än i Putins medicinskåp.

Kommentera

