det börjar ta sig

image

Lite mer organiserat börjar det bli hemma hos mig men har ju fortfarande inga möbler. Det är bara så förbannat kallt om nätterna att när jag vaknar vid fyra-fem på morgonen så känner jag mig lite ensam när inte Ri finns där så jag kan pilla in mina iskalla tår i hans mage. Men man vänjer sig.

Igår tränade jag, stod kanske mest som ett fån och flaxade lite osäkert med armarna och snubblade lite då och då på mina egna fötter pga noll kordination men det blir väl också bättre med tiden.

Idag är det otroligt kvavt och jag är så himla sömnig, somnade när jag satt på golvet och sjöng för barnen för att DE skulle somna. Längtar tills om två timmar och tjugo minuter då jag kan rulla hem och ta en välbehövlig dusch…. kanske stannar på vägen och köper en cha yen och lite kanom denna mensiga dag.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till det börjar ta sig

  1. Matilda skriver:

    Så fint du har fått det! 🙂

  2. Niclas Andersson skriver:

    Hejsan!

    Kan du kontakta mig? Håller på att planera en flytt till Thailand i början av året och åker ner 26 november för att reka lite.

    Skicka iväg ett mail till support@bodyfreaks.se …om du har lust?
    Har mängder med frågor 😀

    Ta hand om dig

Kommentera

