äntligen fredag

image

Petter har börjat ta med sin kompis hem till mig nu men han är lite rädd, vågar inte hälsa. Inte som Petter då som skakar hand/tass och står upp på bakbenen varje gång jag kommer hem.

Åååhh idag är det fredag!!!! Som jag har längtat! Och mina försäkringspengar har kommit! Gosh. Ska bränna vartenda korvöre IDAG.

Åker inte till Ao Nang som planerat den här helgen för Ri måste jobba så det blir nästa lördag istället. Skoj…. eftersom Stella har taggat i cirka två år inför halloween som är nästa fredag. Eh. Vem kommer då vara sliten som en bäver på väg till Krabi???:((

Jag.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till äntligen fredag

  1. Stina´s Bucket skriver:

    Vilken sötis 😉

Kommentera

