slapphelg

Ojojoj vilken slapp helg jag har haft. I fredags skulle vi åka på marknaden men det började regna så vi åkte hem till mig och kollade film och snaskade gottigotti sen lökade jag hela lördagen,  städade lite hemma, målade lite på verandan, epilerade benen…
Sen gick jag till Lipsmackers på kvällen.

image

Skulle bara ta en bärs…. sen blev det helt plötsligt ljust ute:))

Idag ska jag försöka utföra lite ärenden med hjälp av hulken och hans mor.

image

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

