döden döden döden

Idag känner jag mig jättekänslig. Det mesta känns omöjligt och jag vill inte jobba!! Vill åka hem och ligga under mitt täcke och sova, kolla på nån bra serie. Någon som kan tipsa om nån bra serie? Måste kolla för att kunna somna i min ensamhet.

Igår var det ju fars dag och det kändes sorgligt att inte längre ha en pappa att gratta. Dessutom var det en lite underlig känsla i hjärtat för att sist jag jobbade på en söndag så fick jag veta att min lilla pappa inte finns mer. Igår fick jag istället veta att en bekant till mig från Ao Nang omkommit i en trafikolycka… det gjorde att jag började tänka ännu mer på pappa och det känns tungt idag med.
Jag har iaf bestämt mig för att skita i att jobba in extradagar så jag får lång semester när mamma kommer. Känns inte värt den känslan det ger mig. Hur jag mår är viktigast för mig just nu och nu vill jag bara ta det lugnt, fixa i mitt hem och kanske åka bort nästa helg. Det bästa jag kan göra nu är att slösa pengar istället för att tjäna, för inga pengar i världen betyder mer än hur man mår.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till döden döden döden

  1. Matilda skriver:

    Ser just nu på American Horror Story, men annars är ju Modern family bra också! 🙂

  2. Sofie skriver:

    Bra tänkt! Man måste tänka på nuet också. Annars orkar man inte ta sig framåt.

    Vet inte hur du är som person oxh vad du tycker om men jag älskar gossip girl. Alltid lätt att titta på och man fastnar helt sjukt fort! Plus att serien bara blir bättre för varje säsong 🙂

  3. Nina skriver:

    ❤ ❤ kolla på girls. Bäst finns inget bättre. Jag saknar dig vill bara krama ihjäl dig

Kommentera

