skitdag

Åh blääää. Har nog kommit in i en riktigt dålig period här. Somnar typ varje dag på jobbet?! Dör av uttråkning bara av tanken på att leka med småbarn… byta en bajsblöja öhhh fy.

Blev påkörd påväg till skolan också. Nåt dumhuve som backade in i mig och sen bara drog?! En stor jävla pickup också.

Köpte en säng efter skolan.

image

Skulle köpa sängkläder för sängen är stooor! Åkte till Big C men när jag stannade där såg jag att nyckeln hade åkt ur på vägen…. gahhhh. Hämtade min extranyckel till huset hos Stella och nu tänkte jag duscha och sen sova på den här glänsande madrassen.

Imorgon får jag väl åka och göra ännu en dålig kopia på min moppenyckel (som antagligen också kommer suga och ramla ur när jag kör) om jag inte hittar min extranyckel nånstans! Hoppas bara att moppen står kvar här utanför när jag vaknar.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till skitdag

  1. mattias skriver:

    Moppe med startnyckel…dagens ungdom…..kommer ihåg då dom bara hade kick å slanglås och man byggde in en extra strömbrytare för att folk inte skulle kunna starta den.
    Söv gött 🙂

    • Man startar inte med nyckeln, kickar igång den men nu kan vem som helst kicka igång den! Hade en sån där riktigt gammal moppe utan nyckelhål när jag bodde i Sverige:)

      • mattias skriver:

        Ah skönt att vissa saker inte förändras..finns inget som går upp mot att frenetiskt kicka mopen kl 0300 och komma på efter15 min att man glömt bensinkranen :-). Hoppas din dag blir bättre

  2. Stina´s Bucket skriver:

    Hoppla 😉 hoppas det går bra med allt.

Kommentera

