vinden har vänt… eller anlänt

image

Började lördagen på bästa sätt. Thaifilm och choklad i min svettiga säng, tryckte lite bilgodis som Fredrik skickat ner också.

Var otroligt trött efter bara fem timmars sömn, var på lipsmackers igår kväll med Stellas kusin Jesper men lyckades tyvärr få i mig alldeles för lite öl så det fick vi väga upp idag på stranden.

image

Lekte 2006 också. Yess jag har klippt kalufsen igen, kortare. Ja, det brukar ju bli kortare när man klipper. Snart är mitt slitna hår borta!

image

image

image

Sen blev himlen fin och vi åkte till Big C för att handla mat och en fläkt till mig! Äntligen, en vecka utan fläkt var inte alls illa härligt nog men det kan ha och göra med att jag typ aldrig är hemma dagtid och på natten är det svinkallt.

Nu rullar vi ner på byn för att bärsa lite.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till vinden har vänt… eller anlänt

  1. Matilda skriver:

    Åh vad jag saknar svensk choklad!

Kommentera

