han har väl sett mig på scen

Muuhh igår kväll bestämde jag mig för att satsa hårt, tyvärr tror jag att jag var den enda så det blev inte så hårt ändå. Kanske är jag för gammal.
image

Dansade iaf natten lång på scenen på Sound Club med P’Joe och Jesper, har nog aldrig dansat på golvet där faktiskt. Scenen är min!

Somnade vid sex och vaknade halv tre på eftermiddagen. Så skönt! Perfekt temperatur i mitt rum och så är det så mörkt och min säng är så gosig. Mmm, älskar mitt hem.
Är dock lite rädd för min stalker, han som skriver lappar till mig. Ann ringde upp honom i fredags och frågade vem han var och han har spanat in mig och tycker väl att jag är DÖLÄCKER så nu ringer han sönder Ann i hopp om att få prata med mig.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

