älskar att vara fertil

Så härlig dag! Vaknade kl 03.30 av VÄRLDENS värk i magen och var sen vaken till klockan fem, sysselsatte mig med att äta kladdkaka, sitta på toa, kolla Solsidan och googla ”mensvärk kan inte sova”.
Var inte så sugen på att gå upp när klockan ringde kvart över sex men kom iaf iväg till jobbet till slut. Har varit en zombie hela dagen och har velat säga till bossen att jag måste åka hem pga håller på att dö men har inte orkat köra hela vägen hem och nu slutar jag om 15 min!! Lyckades sova en halvtimme samtidigt som barnen.

Nu rullar jag norrut då… köper en cha yen och funderar på om jag orkar skolan eller om jag bara åker hem och vilar…? Vill bara sätta på mig myskläder och mysa i min säng en stund faktiskt. Vill kanske också spy en smula men det släpper nog när jag får av mig byxorna som misshandlar min mage… inte jättesmart klädval idag.

Hoppas att jag en vacker dag kommer att få typ två supergulliga barn som gör allt det här värt mödan, annars skulle jag operera bort äggisarna bums.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

