ingen vill hångla med mig

image

Mina gaddar! Ser ju rätt vita och goa ut men ack vad skenet kan bedra!! Lagade ju ett hål i augusti men sparade ju då svarta hålet som börjat värka rätt mycket… åkte till tandis igår och fick veta att jag har SEX HÅL PLUS EN RUTTEN VISDOMSTAND som jag var tvungen att dra ut pga hålet gick rakt upp till hjärnan så alla matbitar som fastnat där var på väg att ta sig upp i hjärnan och orsaka hjärnhinneinflammation. Typ.
Så nu har jag en tand mindre, är 5800 baht fattigare och ska tillbaka på fredag för att laga 4 hål till:)) Fattar inte hur jag kan vara så vidrig, från att aldrig ha haft ett enda hål under typ 20 år till att ha åtta stycken.

Aja. Hade ont igår så var tvungen att gå till Lipsmackers och shotta lite tequila för att döda bakterier i munnen.

image

Sen blev det lite biljard också och nu har jag huvudvärk. Vet inte om det beror på bakfylla eller köttsåret som fortfarande inte slutat blöda i min mun.

Det regnar sjukt mycket också….. är hungrig.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till ingen vill hångla med mig

  1. Karin L skriver:

    Kan bara säga – kolla tandkrämen! Många tandkrämer i Thailand (även kända märken) saknar fluor!!! Jag kollade alltid innehållet i dom, för även om de står sidanom varandra i butiken så är några med fluor och några utan!
    Sen är ju Thai-maten fullproppad med socker, såååå….. Borsta borsta – med fluor, eller kanske munskölj?

Kommentera

