reeeegnsäsong va.

Efter ett ganska långt tag hemma igår då jag satt framför spegeln och övade in poser (ifall jag skulle få span på nån snygging) och lyssnade på poddar så slutade det nästan att regna så jag satte på mig jackan, tog en selfie och rullade iväg.

image

image

Eller flöt kanske jag ska säga. Vart är min bil när jag behöver den som mest??? Det var lite översvämning här och där plus att regnet INTE hade slutat, det var bara ett tillfälligt uppehåll runt mitt hus.

Kom iaf iväg efter några timmar till central och spanade lite på julklappar och träffade tomten.

image

Sen lämnade jag in min moppe på lagning och fick äran att betala cirka tre gånger så mycket som jag brukar betala i Ao Nang. Ville bajsa på moppepojkarna men lyckades hålla mig.

Fick punka i morse på väg till jobbet…. gahhhhh vad jag vill ha en ny moppe!! sadeln håller även på att ramla av fnizz.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

