värt ett försök

image

Äter ruskigt fin fredagsmiddag hemma på golvet. Havregrynsgröt med kanel, rivet äpple, krossade mandlar och mjölk. Förbereder magen på att på söndag börjar min detox. Slutar äta imorgon och på söndag börjar jag äta massa roliga örter och grejer samt skölja tarmen hehehe. Bajsintresserad som jag är. Tänkte först göra en leverrensning också men skjuter kanske på den… känns lite omständig att kombinera med jobb och skola.

Målet är att bli av med min insomnia som jag typ drabbats av, få bättre hy, bli gladare och ändra om mina matvanor som är åt helvete nu. Ska bli mer som jag var förr, jag lovade ju mig själv att bara äta lite kött i några månader när jag var i Thailand men nu har det gått fem år och jag har ännu inte gått tillbaka till den vegetarianen jag var när jag kom hit.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

