dag 4

image

Började morgonen vid fem… hundjäveln skällde och ylade och ville att jag skulle vakna. Vågade inte gå upp för det var fortfarande mörkt ute så jag fick plågas tills solen gått upp en timme senare.
Vilade nån timme till sen gick jag på promenad med hunden och sista biten fick hunden DRA mig framåt pga noll energi. La mig sen på köksgolvet och drack vatten och när jag reste mig ville jag svimma, spy och dö.

Mådde verkligen asbajs i flera timmar tills jag kom fram till att jag måste avbryta min detox och äta något. Åt fyra-fem valnötter och sen mådde jag prima igen?! Så jag fortsätter.

Men imorgon är ju planen att jag ska börja äta lite igen och det tror jag är bra för min mage som värker. Känner mig fortfarande lite sjuk så ska mixa ihop en mycket mustigare smoothie ikväll och kanske även äta lite misosoppa om jag känner att jag behöver det. Vill ju inte skada min kropp, den ska ju bli starkare!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till dag 4

  1. Stina´s Bucket skriver:

    Låter jobbigt! Men du fixar detta.

    Jag har flyttat min blogg till http://stinasbucket.blogspot.se/

    Välkommen!

Kommentera

