mat mat mat

Har inte haft internet på några dagar! Tiden på telefonen tog slut och på jobbet har jag bara kollat videos på youtube hehe….
Har iaf börjat äta igen. Dag 5 gick prima och igår åt jag lite MAT. Stekta grönsaker iofs men man får inte gå på för hårt i början.
Var så sugen på mat igår efter skolan att jag åkte och storhandlade. Hade sedan matlagningskväll och gjorde storkok på köttfärssås, skar upp kyckling och fryste in, la massa mat i fryspåsar tills frysen nästan blev full och förberedde en tacopaj som jag ska göra klart idag efter jobbet och sen bjuda Stella och Leo på den. Måste handla lite mer först.

Fick som vanligt besök av Petter som verkar ha blivit inspirerad av Stella och gjort ögonbrynstatueringar.

image

Han är SÅ jobbig. Känner sig verkligen hemma hos mig och bara klampar in men mitt hjärta brister när jag sparkar ut honom… speciellt nu när han haltar.

image

Jag fortsatte min husmorskväll med att tvätta handdukar, diska, städa badrummet, epilera mig samt göra ansiktsmask.

Somnade sedan efter några avsnitt av solsidan och vaknade taggad för heeeelg!!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

