jag har internet igen

Yay.

Har fixat internet på min telefon och nu vet jag hur jag ska göra för att det inte ska sluta efter 30 dagar. Gött.

Därför får ni en uppdatering om allt viktigt som skett i mitt liv den senaste tiden.

image

Jag har ätit ruskigt god pasta med typ chili con carne… eller vad är det? Köttfärssås med chili och bönor? I så fall ja.

image

Möblerat om lite hemma och köpt en ny julgran samt klätt den!

image

Köpt en chokladkalender!! Nej. Man kan inte bli för gammal för sånt. Jag räknar dock mest dagarna tills mor kommer och det är väldigt snart. Två chokladbitar kvar att äta!

image

Här är min fyllda frys. Mmm!! Kom dock på idag att jag kanske inte kommer äta frysta rester så jättemycket nu när mor kommer, jag får semester och sen kommer ju Fredrik också. Men saker håller ju i frysen. Lätt att bjuda på middag dock.

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt mitt enda och stora intresse; att googla.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till jag har internet igen

  1. Stina´s Bucket skriver:

    Kul att din mamma ska komma på besök! Vad googlar du efter då? 😉

Kommentera

