bajs

Åh vilken konstig dag idag.
Hade kvarsittning i skolan och pratade med min rektor jättelänge. Inte för att jag är ond utan för att de på min skola älskar mig och vill ha mer av mig.

Förutom det fick jag för mig att min granne dött och ligger och ruttnar i huset bredvid. Är fortfarande inte övertygad om att han lever men det lös där inne nu på kvällen.

Jag har svettats floder idag och sen fryst röva av mig i regnet på moppen på väg till skolan.

Jag har varit jättehungrig och illamående idag men har inte googlat för då vet jag att det bara kommer stå att jag är havande med guds barn.

Sen drömde jag en jättejobbig dröm i natt som gjorde att jag var lite ledsen hela dagen och timmarna har bara segat sig fram så långsamt tills nu när det är dags att sova. Då går tiden så fort och jag ligger här och vrider mig i sängen och väntar på John Blund för somnar jag inte nu så somnar jag under tiden som jag matar barnen imorgon. Har hänt en hel del gånger under hösten.

Denna sömnlösa jäkla höst!!

Eller är det vinter nu? Svårt att veta när man bor i ett land med två årstider som kommer och går lite som de vill.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till bajs

  1. mattias skriver:

    .-10 C i norra delen av ditt fädenesland.
    Norrsken och löpträning hjälper mot sömnproblem.

    Hoppas du får sova.

Kommentera

