tapas & selfies

image

Idag mötte jag mamma efter skolan så åkte vi och käkade tapas och drack rödvin. Sen traskade vi runt lite bland alla turister och jag köpte finaste flipflopsen!

Jag har kollat i min mors telefon (hon som säger att hon aldrig tar selfies) och avslöjat henne. Hon tar ju massa men hon är inte så bra så nu har hon shoppat ett hjälpmedel.

image

Så nu försöker hon klura ut sin selfiestick och det går… sådär va.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till tapas & selfies

Kommentera

