sista dagen

Ja. Sista dagen innan semestern börjar. Mamma gick upp och gjorde frukost till mig och jag hade en bra hårdag. Sa att sista dagen nog kommer bli dålig men så får det vara för jag är glad ändå:))))

Satte mig på moppen, åkte iväg och insåg att jag hade punka.

image

Nu 20 minuter efter min upptäckt sitter jag på en verkstad som var öppen. Alla andra stängda.

Hoppas att detta var dagens dåliga.

Har dock en LÅNG dag framför mig.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till sista dagen

  1. Stina´s Buckets skriver:

    Jobbigt med punka om man har långt till verkstad ;-(
    Har länkbloggat till dig 😉

    http://stinasbucket.blogspot.se/2014/12/65-64-63-62.html

Kommentera

