mah brother from the same mother

Han har kommit nu min broder. Vi är alla på ön och imorgon är det julafton!

image

Gick därför upp i ottan och bakade pepparkakor, gjorde lussebullsdeg och tomtegröt. Sen hämtade jag Fredrik och vi bakade ut lussebullarna och mötte sen mamma på stranden.

Badade i vågorna trots röd flagg och jag drunknade lite lätt så vi hängde lite på Lipsmackers istället. Baren var dock typ bortspolad av vågorna.

Nu kollar jag ikapp PH och snart går vi ner på stan!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

