bajsbajsbajs

Ingenting går vägen och jag har en riktigt dålig vecka. Orkar inte ens skriva om vad som hänt den senaste månaden.
Imorgon har jag ångestdag nummer 1 framför mig och har därför ont i magen nu. Ska prata med mina chefer, de har något att säga mig och jag har rätt mycket att säga dem. Eller mest tack (för inget) o hej. Vill säga tack o hej till den här ön?!

Sen efter jobbet ska jag köra helt ensam på en ödslig mörk väg i tre timmar tills jag kommer till Ao Nang. Åh. Ångest på den när min lärare sa till mig idag tanka bilen full, pumpa däcken och ta med dig en kniv.

Har en ruskigt dålig känsla om imorgon och jag hoppas att jag överlever.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till bajsbajsbajs

  1. Mattias skriver:

    Överlevde du….

Kommentera

