jag överlevde

Är i Ao Nang. Tog mig endast två timmar från det att jag rullade av båten tills det att jag rullade in i garaget här. Wow. Råkade dock gasa på rätt rejält, fartblind på kolsvart väg som typ är helt rak och tråkig. Knappt någon trafik alls. Skönt att veta att det kan gå så fort, Koh Samui – Ao Nang knappt 4 timmar.

Det tråkiga är ju att jag numera är utan bil igen plus att jag måste åka tillbaka till ön redan imorgon mitt på dagen. Vill ju stanna här!

image

Jag menar krabbcurry, omelett, kokta krabbor och ris till middag idag. Rörde jag ett finger under tillagningen? Svar nej.

Blä för att åka tillbaka till jobb och tråkiga middagar. Har blivit erbjuden plats i herrkollektivet pundarstugan och funderar skarpt på att tacka ja. De har ju skaffat en kattunge!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till jag överlevde

  1. mattias skriver:

    Phew….inga safeställen det där
    Pundarstuga med mat…..chäck….move ffs

Kommentera

