fullt ös, arbetslös

image

Okokok. Har velat skriva här länge om vad som sker i mitt lilla liv men har gått och blivit paranoid och tänker att jag måste hitta ett kodspråk som inte går att translatea. Men skitsamma gjort är gjort och nu ser mitt liv ut såhär. Hur?

Ja… jag vet faktiskt inte själv. Det enda jag vet är att jag från typ början ogillat min chef men har gjort mitt bästa för att försöka stå ut. Vill ju inte vara en quitter. Sen har mycket saker hänt i mitt liv sen jag flyttade till Koh Samui, i princip bara saker som fått mitt lilla hjärta att gå i tusen bitar om och om igen och jag har inte haft tid och ork att försöka plocka ihop alla de där små bitarna för att sätta ihop dem igen. Har bara tuffat på.

Efter att ha blivit behandlad som en liten bit skitpapper från en (inte jämt) så har jag nu fått nog!!

Ingen vill vara en quitter men ibland måste man bara sluta upp med sånt som gör en illa eller som bara inte gör något bra för en. Så nu ska jag bara koncentrera mig på att ha det GÖTT, ta det lugnt, göra precis vad jag vill och hur det blir med jobb och så…. ja det är ett problem för framtiden. Hela februari ska jag ägna åt att bli en bättre och lyckligare människa!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till fullt ös, arbetslös

  1. Madde skriver:

    Bra gjort! Livet är för kört för att göra skit som man mår dåligt av!

  2. Madde skriver:

    För kort… 🙂

Kommentera

