trang

image

Tillbaka på ön. Nu stannar jag här ett tag, det har varit så mycket fläng den senaste tiden att jag knappt minns vart jag bor. Men det var ändå rätt skönt att åka till Trang, visa att jag fortfarande lever, bli matad, köra lite bil. Otroligt förvånad (och besviken) blev jag när jag fick låna pickupen som är manuellt växlad för att lära Ri köra och han inte fick motorstopp en enda gång. Första gången???
Fick mig att tänka på den första gången pappa och Fredrik hetsade mig att provköra bilen och vi galopperade fram:))))

image

Har även såklart vart och kollat på solnedgången och ätit otroliga mängder fisk. Har bantat utan framgång, blir ju kallad fet av ALLA och kläderna sitter otroligt trångt men kan inte se vart jag är tjock?? Så bantningen går väl sådär, har underligt nog ätit mer onyttigt än vanligt men det är tanken som räknas!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till trang

  1. Mattias skriver:

    har upprepade gånger varit med på thaimöten där man öppet diskuterat folk i företagets vikt.
    på ett sätt som hade fått vilken svenne som helst att gapa….tror dom gör det av omtanke.
    Genetiskt har du en liten annan kropp….thai vs vikingkvinna
    🙂

Kommentera

