hello kitty

image

Gillade den här bilden av två anledningar:
1. Man ser mina fina kissar
2. Ser ut som att jag har EEN framtand👌

Älskar även denna 👌
Har börjat göra den onaturligt ofta i verkliga livet. Den är finfin.

Det jag menade med att någon skulle förbarma sig över mig var att jag behöver ett kneg för att kunna stanna ända till slutet av sommarn. Hit me!!

Ps. Nu ser ni snoken min. Ska hänga en påskkyckling där om jag tar mig upp till Svedala lagom till det är dags att pynta.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

