fredag den 13

Tror det är dags att säga arrivederci till min lilla snokring. Den sitter knappt i näsan längre, är otroligt rädd att lille snokas ska klyvas mitt itu och det kommer ju INTE vara kul.
Bah.
Vad göra?? Ja, jag vet att jag borde gå tillbaka dit jag gjorde den men jag befinner mig väldigt långt därifrån och kommer inte kunna ta mig dit den här veckan. Känns så otroligt sorgligt att jag gick igenom den smärtan i onödan!!

Aja. Glad du blev nu va mamma:((

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till fredag den 13

  1. morsan skriver:

    🙂 puss

Kommentera

