röda flamman har rört på sig

image

Haha väldigt ful bild men kattmys alltså. Hur härligt? Att känna den lena pälsbollen krypa ner bredvid en när man ligger och snosar tidigt på morgonen när det är som kallast.
Finns ju en till katt här som tar tillfället i akt för lite sängmys så fort Mamma gått ut runt knuten för att lägga en kabel. Den lilla kattan vill ju helst ligga UNDER en och så kurrar hon och mjölktrampar mot ens mage så man dör söthetsdöden.

Har förresten sprungit idag. Utan att bli jagad! Var helt säker på att jag skulle svimma, spy och sen dö men jag överlevde. Hela pundarkollektivet körde en strandjogg tills mitt illrosa ansikte med vita fäckar höll på att sprängas. Stolt över mig själv. Bara ett år kvar nu då till nästa träningstillfälle.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

