jag är inte på bra humör

Åh är så jäkla irriterad på ALLT just nu. Tiden tickar på långsammare än någonsin och jag går bara runt och väntar på skit.
Väntar på att flyttlasset ska komma och ta mig och mina saker härifrån men jag får aldrig nåt besked:(

Så därför gör jag nu en lista på allt som gör mig fly förbannad i mitt liv för tillfället:
▪ Hundjävlarna utanför mina lövtunna väggar. De skäller konstant och bråkar och gör mig galen
▪ Myrorna som är ÖVERALLT i mitt hem
▪ Myggorna som plötsligt kan ta sig in i mitt stängda hem
▪ Mina misslyckade försök att veganbaka
▪ Värmen!!!
▪ Jagharingentingattgöraochingenattgöranåtmedsåjagblirgalen
▪ Väntan på papper och skit från Sverige som gör att jag inte kan åka dit nu även fast jag vill det
▪ Min utvecklingsstörda skola som typ har glömt bort att jag ska plugga där
▪ Noll baht på thaibanken
▪ Ingen kod till svenska bankkortet
▪ Kan inte föra över pengar pga bankid krånglar OVANLIGT NOG

Så ja. Det känns inte bättre nu. Blir bara mer deppig när jag tänker på hur jag ska klara mig på mina få slantar tills någon tar sig an mig och försöker rycka upp mig. Har mat i kylen iaf som tur är.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

