ska göra mitt bästa

Okok ska försöka laga lite bättre stämning här. Imorgon får jag besök!!

Vad har jag då gjort den senaste tiden? Inte mycket, mest legat hemma men också klappat lammisar.

image

image

image

image

Försökte verka avslappnad men såg egentligen mest ut såhär:

image

Livrädd. De stora fåren var asläskiga och hade svansar. Sen när har får svansar??

Sen var det bara att tacka och bocka innan vi for hem igen.

Hahaha jag är så rolig.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

