flyttad

image

Såja. Har lämnat mitt lilla hus nu som jag tyckte så mycket om (iaf innan hot season började) och är numera en stolt medlem i pundarkollektivet.
Två fullsmockade bilar rullade hela vägen till Krabi idag. Ojojoj vad skit man kan samla på sig!! Ångest på den.

Skönt att ha det avklarat. Skönt slippa betala hyra. Skönt att få vara queen of Ao Nang igen. Mindre skönt: smärtan när jag såg vad som hänt mitt ÄLSKADE kylskåp under resan. Började nästan gråta men tog ut det som ilska istället på en person som inte blev så glad på mig. Har kommit över den värsta sorgen men vill ändå gråta en stoor skvätt när jag kollar på min guldklimp.

Nu ska jag sussa och det verkar som att jag ikväll ska skeda med Gangs katt, hon har lagt sig tillrätta här i spoonposition i min underbara, stora säng♡

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till flyttad

  1. Frida skriver:

    Weee! Välkommen hem 😘 souuu souuu (heja heja)

Kommentera

