nu har värmen kommit

image

Hatar denna värme!! 33 grader skönt och härlig luftfuktighet som gör att man lökar konstant.
Tänkte ju organisera lite i röran här hemma idag men jag orkade inte pga värmen. Köpte gott bröd från bageriet och gjorde lyxiga mackor, shoppade ju loss på makro igår… 2600 baht för mat!! Kände att jag behövde bidra lite till kollektivet. Sen låg jag på golvet med katterna och kollade Gift vid första ögonkastet och blev rätt…. fast. Rekommenderas!!

Är dock orolig nu att jag är Tina… vi pratar om och till våra katter på samma sätt plus att jag är stört avis på hennes kattmöbler! Kan även hända att jag kommer nöja mig med fina utställningskatter istället för barn och pryda kylskåpsdörren med vinstrosetter istället för kladdiga teckningar…. synd bara att man råkar vara allergisk.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

