tur jag har katterna

image

Dessa två är min underhållning. De är båda väldigt roliga och det bästa är att lillen fått gamla Mamma att vakna till liv igen. De leker (och bråkar ibland) och hetsar upp varandra så de springer in i saker, såg just lillen FLYGA och landa med huvet först i den trasiga tvättkorgen.

Igår kväll när jag kom hem var det fullt med fjädrar i sovrummet, fattade att Mamma fångat en fågel men fattade inte om hon ätit upp den eller vart den var. I morse klockan tio i sju blev det klart för mig att den inte var uppäten då den satt och flaxade 2 dm från mitt nyvakna ansikte.

Annars händer det inte så mycket här, jag lider av värmen nåt otroligt faktiskt eller så har jag blivit sjuk. Sover cirka 12 timmar per dygn, svettas och snorar. Men tänkte gå och klippa mig någon dag samt börja träna…. om jag orkar.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

