jag längtar till sverige

Sant. Jag vill åka nununu! Men som sagt så väntar jag på saker och det är mycket som måste planeras men nu verkar det som att det börjar ljusna (även i Sverige som jag förstår det, solen går inte ner klockan tre längre va?)

Ligger hemma i sängen med huvudvärk och drömmer mig bort till detta:
• Knäckemackor med kokt skivat ägg på en mjuk bädd av bregott
• Min stickade tröja som alltid
• Påskägg.. när är det påsk???
• Grillad halloumi, kött med brieost
• Mammas färskpotatissallad
• Ett varmt skumbad när man är frussen
• ÄKTA HEDERLIG SVENSK tacos med extra allt, massa gucca och jalapeños
• Knäckebröd med hushållsost
• Kunna röra sig ute dagtid utan att misstänka att någon förföljer en med en hårfön inställd på varmaste
• Leka med kompizzzaaaarrr
• Att mamma och Fredrik ska slava mig och ge mig allt jag pekar på för de är glada att jag är hemma
• Slippa duscha
• Ha på sig varma mysiga kläder
• Låna böcker på biblan! Sån jäkla lyx
• Strosa runt i klädaffärer och fälla en tår pga är fattig

Åh. Snart kommer jag! Fixa jobb till mig mina små sälar!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

