visuuuum

Woh. Måste erkänna att visumkrångel i 39 graders värme gör mig på lite dåligt humör. Skulle önska att det fanns EN hemsida jag kunde läsa exakt allt på samt att ambassaden skulle kunna svara på mina frågor efter att faktiskt ha läst vad min fråga handlar om istället för att svara på något annat.

Japp det är visum till Ri nu.

Sen har jag även problem med mitt lilla goa visum, min skola har ju typ relegerat mig eller nåt så jag måste försöka förlänga mitt visum här i Krabi då jag inte kan lämna landet den dagen mitt visum går ut. Kanske en vecka senare!! Åh, längtar så och tänker att om MAX en månad är jag i Sverige igen.

Skulle ju fixa ett nytt bättre visum genom att registrera mitt lilla giftemål men eftersom skatteverket och posten i Thailand antagligen blev tappade som barn så har jag väntat och väntat och väntat på dumma papper från Sverige alldeles för länge och ger nu upp.

Det är för varmt för mig att vara här och krångla så jag stannar nu ett pyttetag till och sen draaar jag till Sverige och stannar läääängeee!

Så välkomna mig med vår, sol och presenter för imorgon fyller jag tjuuugooofeeeem!!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till visuuuum

  1. louise skriver:

    Whaaaat?? Här hänger man inte med! 😉 Så ni har gift er?? Grattis! :)) Och grattis på födelsedagen! Du måste ju visa massa bilder! ;P

Kommentera

