helt slut

image

Känner mig väldigt lik min bror. Och trött. Följde min bror till centralen i morse vid åtta (har inget att göra samt vaknar okristligt tidigt var dag) och tänkte shoppa lite. Tydligen shoppar inte normala människor den tiden så allt öppnar ju först tio!!

Sen tog min käre bror med sig hemnyckeln till Malmö och mor svarade inte i telefonen så det blev en rejäl shoppingrunda för mig innan jag mötte mamsen på lunch. Sen åkte jag hem och sov en stund på soffan. Mmmh finns det nåt skönare än att ligga och dregla under en filt på sofflocket?! Nej.

Men nu måste jag ta tag i mina sysslor, mor använder mig som hembiträde.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till helt slut

  1. Malta-Sophia skriver:

    Hallå ! Tittade in hit för att tipsa om facebook-sidan
    ” UtlandsSvenskar Bloggar ” , där vi ska försöka samla svenska bloggare ifrån jordens alla hörn ! Kika gärna in & bli medlem . 😀

Kommentera

