vild lördagkväll

Efter en långprommis och lunch med Mikaela i Hammarby Sjöstad åkte jag hem till Elin och käkade middag med Malin och Sandra.

Sen stod jag inför valet att gå ut och supa mig full eller köpa godis och jobba på gropen i soffan.

image

Blev alternativ två, kollade en sväng på ex on the beach men funtar på att ge upp den sysslan. Klarade ett avsnitt sen ville jag inte vara svensk längre, skämdes nästan ihjäl så jag gick och la mig.

OMGGGG jag har verkligen blivit gammal!! Åt inte ens upp hälften av godiset!!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

