lämnar solen i stockholm

Wow så jäkla fint väder igår att jag fick en svettattack i min (Ellinors) vinterjacka. Åkte nercabbat med Elin till Nyckelviken och svettades i bilen, körde även på några störiga tweenies på vägen som vägrade flytta på sig.

image

Sen satt vi på en filt och picknickade lite i solen och kollade på galna fjortisar som badade. Brrr. Skulle inte badat för 5000kr ens.

Tog med katten ut på promenad också och han gillade det… eller var ganska livrädd.

image

Det hela slutade iaf med att katten försökte klösa ut ögonen på mig.

image

Fyra stygn och fem timmar på akuten.

Nerå. Ett litet rivsår som jag är väldigt stolt över pga att det får mig att se ut som en gangster.

Justja. Nu sitter jag på tåget på väg till Malmö och eftersom det var 14 grader när jag gick hemifrån tidigt i morse lämnade jag vinterjackan hemma i Stockholm…. lämnade även det fina vädret där med verkar det som.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

