malmö

Jag är ju i Malmö och hänger hos Fredrik, just nu all by myself i hans soffa där jag legat och snarkat de senaste timmarna. Han är ute med sina kompisar och… dricker öl kanske? Jag har NOLL energi till att följa med så jag stannade hemma.

Annars har vi inte gjort supermycket utom att äta en jäkla massa mat, äta godsaker och promenerat runt tills jag nästan avlidit av trötthet. Åkt lite postbil när Fredrik har jobbat också.

image

Kollat på någon jäkla bro som jag redan posat vid och tagit kort på för 15 år sen!!

image

Långeman har klättrat när det varit soligt.

image

Vi har lagat mat och spenderat en hel del tid framför tv och… telefonerna.

image

Ätit två st falafelrullar, kan hända att det blir två till innan jag far.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

