vetekudde

image

Blev glatt överaskad när jag kom hem från Malmö igår kväll, mamma hade köpt en vetekudde så den värmde jag på en gång och sov med.
Jätteskönt på min lilla mage som nu börjat växa lite… för där inne ligger ju vår lilla bebis och växer sig stor och stark! (Förhoppningsvis inte FÖR stor.)

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till vetekudde

  1. Frida skriver:

    😍😍😍

  2. louise skriver:

    yay 😀 äntligen 😉 När ska du göra rutinultraljudet? Vill ni ta reda på vilket kön det är? 🙂

  3. Sofie skriver:

    Åh häftigt!! Grattis.
    Förstår om det är privat men vill du dela med dig av hur det kommer sig att du bor i Sverige nu ich hur planen ser ut framöver? 🙂 väldigt nyfiken

  4. Emma skriver:

    Va roligt!! Grattis😍

  5. Anneli skriver:

    Jag har följt din blogg ett tag och vill bara säga stort Grattis 🙂 vad spännande och kul det ska bli att fortsätta följa . Kram Anneli

  6. Bella (f.d. Soi Mao) skriver:

    Men shit e du gravve??? Grattis va roligt!!! ❤

Kommentera

