håll tummarna nurå

image

Mööööms alltså frukosssst! Längtar ständigt efter ny dag så jag kan äta min frukost plus att ny dag innebär nya spännande äventyr.

Ok skjut mig.

Vidrigt. Jag är inte så positiv även fast jag den senaste tiden känt mig jävligt pepp på livet! Fick komma på ännu en intervju idag så nu får jag vänta till imorgon och se om jag fått jobbet eller icke.

Håll tummarna för mig nu!

Efter intervjun idag åkte jag och hälsade på Stella och hennes mindre glada barn.

image

Men han var lika söt som alltid så det gjorde inte så mycket att han var en surpuppa.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

