slut på det roliga

Så var det söndagkväll och nu blir ångesten värre och värre för varje minut som tickar på! Detta var min sista helg som arbetslös! Hua.

Firade min nya anställning med att köpa första grejen till lill-ebbis, tyg! Så nu jäklar ska jag sy ett litet babynest till den lilla sprattlarn där inne.
Har även gått på loppisar och letat efter en fällbar vägg till min sovhörna.

image

Gosat med den här pinglan. Obs hon gör inte en grimas utan ser ut såhär när hon kliar sig i ögonen.

image

Och välkomnat min allra sötaste Dobbybaby till Sverige som jag saknat så mycket! Tråkigt nog stannar hon inte länge men hon bjussade på en sjuhelvetes dag!

image

Vi lekte i skogen med hennes skojsiga katt!!! (Ja kan hända att Denice ville att jag skulle lugna mig när jag goooozade)

image

Weho! Kattkurragömma.

image

image

Och så åkte vi fyrhjuling. Mmmm. Fin vårdag 👌

Imorgon bitti blir det första dagen på jobbet.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

