grisen trött

image

Det var en gång en gris som var trött så åkte den till England och blev pig……..g.

Japp.

Trött ja. Fy bubblan jag har klarat två dagar på jobbet, tre kvar tills det blir helg woh! SJUKT mycket info att mata in i lilla skalleper 8 timmar om dagen, det är som att vara tillbaka i skolbänken och jag känner bara thank god att jag får betalt för detta hade jag aldrig gjort gratis.
Jobbigt också att jag känner mig fet, ser fet ut samt äter ständigt och ingen vet om den lille korven som ligger där inne och sparkar mig. Fast de små rörelserna jag känner gör ju att jag vaknar till och blir glad när jag annars vill somna ifrån allt prat.

Om en vecka ska jag på ultraljud och kolla så allt står rätt till, håll tummarna!!!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

