saturday morning

image

Mmm lördagsmorgon. Sova ut!! Till åtta… äta frukost hur länge som helst och lyssna på en pod. Smälta maten i soffan alldeles för länge. Kanske ta ett bad sen.

Den här helgen är till för att göra INGENTING. Min vecka har varit jobbig, nytt jobb, nya människor, in med magen, äta äta äta för att inte må illa och missa utbildningsveckan på jobbet och sen på allt det går min älskade man och är med om en bilolycka och ligger på sjukhus och gör mig jätteorolig. Nu verkar det som att han mår bra efter flera dagars vila och jag har beordrat honom att åka hem till mamma. Så det blev inget visum. Får hoppas att han mår helt 100% igen så snart som möjligt för nu är det bara lite drygt två månader kvar tills han ska komma!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

