snart helg

Så himla konstig jobbvecka den här veckan är, tider som gjort att jag kunnat sooova ut på morgonen. Har alltså gått upp vid åtta som är min nya sovmorgontid… förbereder mig antagligen inför framtiden.

Mår hur som helst så bra! Går bara och väntar på att alla krämpor ska komma, alla de krämpor jag läser om i alla dessa grupper jag är med i på facebook… kanske inte så bra ändå.

Imorgon kommer Fredrik upp på besök så jag och mamma förbereder eftersom han fyller år OCH så är det midsommar. Ikväll ska jag bland annat baka en cheesecake till honom…. och till mig.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

