beach 2015 kommer ju ändå aldrig ske

WIN_20150624_215418Ok det börjar gå upp för mig nu varför alla stirrar på min julkagge. Den ser visst enorm ut idag i den här tröjan. Tur att jag bara legat hemma och sen vågat mig en kort sväng till ica maxi för att handla idag. Så jag inte skrämt slag på allt för många.

Börjar tröttna på att vara sjuk nu… har sett nio avsnitt av Orange is the new black och behöver ett brejk! Men mitt stackars huvud bultar när jag står upp och jag hostar sån där klet man brukar ha i wienerbröd:)

Ska borsta tänderna iaf och hoppas på en god natts sömn och hoppas att jag vaknar upp på strålande humör helt frisk imorgon, redo att ta mig an en arbetsdag på drygt nio timmar… eh.

 

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

