mitt största intresse just nu

image

Är att filma min mage när den gör konster. Eller ja det är väl Ebbe som gör konster som syns utanpå magen men det är sååå kuuuul och så koolt. Även kult och koolt när det inte syns utan bara känns, älskar när det känns som att allt där nere möbleras om. På riktigt. Är inte ironisk. Sjukt rolig känsla!

Mindre rolig känsla var igår när jag skulle gå till jobbet och min hosta gjorde att frukosten kom upp. Så jag stannade hemma en dag till. Idag har jag fått en del hostattacker och rinnande ögon pga torra fläckar i halsen men har hittills överlevt dagen och om två timmar slutar jag sen är det HELG! Weho.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

